Välkommen till adventsbasar lördag 26 nov

Sjung in advent, fika, auktion, lotterier … Välkommen till god gemenskap för att samla in pengar till de som behöver hjälp genom EFS mission!

Kl 14 Start med mingel och glögg, lotterier med mera.
Kl 15 ”Sjung in advent” med adventskören i kyrksalen. Därefter fortsatt samvaro vid kaffeborden.
Ca kl 16.30 Auktion på skänkta objekt. Avslutning med enkel andakt. Finns det finns saker kvar då, säljer vi dem efter söndagens 1:a adventsmässa.

Alla intäkter från dagen går till EFS missionsarbete.

Välkommen att skänka saker till auktionen. Speciellt hembakat och hemlagat brukar vara mycket populärt.

Gåvor till auktionen kan du lämna in i Västrabo vid söndagsgudstjänsterna innan, torsdag 24/11 klockan 7–16, eller från klockan 13 på lördagen. Kan du inte komma till kyrkan men vill skänka något, hör av dig till kommittén i god tid.

Hälsningar från basarkommittén
Birgitta & Kim Sagemo, 070–668 46 57