Tillsammansdag på Hjortsbergagården 4/9

Välkommen till en dag för alla åldrar med gemenskap, undervisning, lek och allvar. Medverkar gör Västrabokyrkans präst Christer Borg, som talar under temat ”Se, jag gör allting nytt”. Platsen är som vanligt Hjortsbergagården i Hjortsberga utanför Alvesta.

Anmälan och kostnad

Vuxen 250 kr. Arbetssökande, studerande, ungdomar 50 kr. Barn upp till 10 år gratis.

Anmäl dig senast söndag 29 augusti på anmälningslistan i Västrabokyrkan eller mejla till vastrabo@live.se. Ange namn, vuxen/barn, behov av skjuts/har plats i bilen, samt eventuell specialkost.

Ta med

Eget förmiddagsfika om du vill. I år återupptar vi traditionen med knytfika på eftermiddagen, där vi bidrar med lite extra till gemensam fikabuffé. Glöm inte badkläder.

Kommitté och mer info

Christer Borg, Lovisa & Michael Anderzon, Kerstin & Anders Håkansson, Martha & Anders Olsson