Ett kyrkoår i gudstjänster

Under ett år har vi spelat in Västrabos gudstjänster via mixerbordet och lagt ljudfilerna här på vår webbplats, så att man har kunnat lyssna på gudstjänsterna i efterhand. Vi har nu beslutat att inte spela in längre, eftersom vi sedan i höstas även har direktsänt gudstjänsterna på Facebook och filmat dem där. På vår Facebook-sida Facebook.com/vastrabokyrkan hittar du såväl direktsändningar som inspelade sändningar. Känner du att du hellre vill lyssna på gudstjänsterna via ljudfil, skicka ett mejl till vastrabo@live.se.

Kollekten går de allra flesta söndagar till arbetet i Västrabokyrkan. Välkommen att ge en gåva via Swish 123 426 26 71 eller bankgiro 5340-8217.

Tidigare gudstjänster

Tidigare gudstjänster finns att lyssna på i form av ljudfiler:

Vi tar gärna emot synpunkter på inspelningarna, då vi prövar oss fram för att kunna nå en hyfsad kvalitet utifrån den ganska enkla utrustning som används.